Thursday, October 23, 2008

TERCAPAI GAK IMPIANKU TUK MAKAN PIZZA!!!!

aku sangatlah mengidam pizza...sangat2..sejak sebelum bulan posa..memandangkan waktu bulan posa cam tak best lak nak bukak posa dengan pizza,baik makan nasi tu fikiranku yang agak ketimuran dan sangat addicted with nasi..
and my best friend,zaty yang aku rasa dah boring dengan dialog aku "zaty,aku mengidam pizza nih!!!" akhirnya membawa aku ke pizza hut..huhuhu akhirnya..
makan pizza hawaian chicken+pizza chicken supreme+spahghetti prawn+spaggheti meat bollognese..aku makan sampai 5 potong pizza..memang sangat2 melantak bunyinya and sesangat lah lupa diri..baru je dengar lecture dr.faridah pasal lipid&ischaemic heart disease yang menyebabkan aku insaf sampai tak makan petang ari tu takut menambahkan cholestrol la kononnya..last2 ari ni lupa diri and telah menambahkan kolestrol tersangat-sangat lah byk..so tambahkan exercise..chayo!!!gambate!!!


me,zati and pizza!!!!


sue yang penuh dengan sifat keibuannya hehehe ye ke????


sue ngan era...

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails