Thursday, October 23, 2008

..RUMAH TERBUKA LAGI..

ni cta last week pnya weekend..memandangkan mggu lps sgt la sibuk and a bit tak update this blog..so aku br nak updatekan what happen last weekend..
ari jumaat tu aku ngan beberapa org lagi have a konvoi to rumah terbuka nik fadhil,my PBL member yang sngatlah suka mencari pasal+teman bergaduh aku hehehe nama pun konvoi and a bit konflik happen btween me and bobo yang sangat menyampah tu..ok stop about him..sangat menyampah la budak bobo yang egonya tinggi melangit tu..

ok sampai agak lewat la..sampai2 dah ramai dah sampai and diorg dah nak balik dah pun..memang dah lambat sesangat and this is bcoz bobo la..ee benci tul..
ok kat umah nik,makan sgt la sedap sampaikan bebudak chinnese pbl aku sampai tambah 3x..salute la kat mak nik..mula2 nak g tu aku agak riso gak,ye la makanan kelate ni alwaiz manis alhamdulilah masakan mak nik memang marvellous la hehehe puji lelebih lak aku..ok bwh ni beberapa gambar..


bebudak nurani yang dah sampai+dah abis makan pun waktu aku sampai..


me with all my PBL members(JC,NIK,JASMINE,MICHELLE,WINTON,JIA HOU,ME,AINUL,ADDY AND DILA) except for aini ngan claire yang tak dpt dtg umah terbuka nik..



SENYUM...........................


.....................MAKAN TIME..................


...........................MAKAN TIME..................................



......................PEACE........................

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails