Saturday, November 8, 2008

..STORY FOR TODAY...

assalamualaikum..
hohoho aku tak studi pun malam ni..sangat lah lepak cam dah abis exam..tak sdar diri tul..but tuk sedapkan ati..dr pagi td sampai petang td aku bertapa kat surau ngan mira,aini,and ju..study group..last minute study group(agak la last minute lagi sebulan nak exam br kalut nak study group huhuh)..cam last year nak dekat exam br la kalut nak berdiscuss so berkumpul la kat bilik aini,mira ngan jue(3 ex-rmates) with more members compared to this year..so sad to said but the reality is past nonreturnable and we as human cannot change any story of history..kalu lah boleh ku berbuat sesuatu ku akan cuba pastikan everybody of my friend (especially everybody that study group skli for the 1st year final..sangat rndukan kenangan itu)pass the exam and we still member until grad..yes,we still member but its difference already..my friends still in 1st year when I'm already in 2nd year,kuliah pun dah tak sama,dah takleh duk skali dalam kuliah huhu rindukan kenagan dulu..i'm not rendah'n diorang pe but the truth is aku sangat respect ketabahan diorang..kalu aku di tempat diorang i don't know how to through it..aku juz fail selanjar not final pun cam orang gilak..terasa cam dah tak sanggup nak through medic life dah..but they can through it and got flying marks during selanjar..ramai dapat A and B..aku yang pass final 1st year pun tak pernah merangkul A or B,dapat C pun dah rasa bersyukur sangat dah..cam rmate aku cek su,aku tengok dia sangatlah rajin and she got more advantage to revise and more remember the 1st year notes..cam aku bila doctor tanya beberapa soalan berkisar 1st year mula la terkebil-kebil,tak ingat huhuhu rasa cam tertekan pun ada gak..

ok sedih2 lak..berkisar pasal study group siang tadi..banyakla gak revise..yang tak tertahannya masa dah hujung2 study group tu bncang pasal ECG..so tensen..sampaikan aku cakap kat mira(budak A yang sangatlah terer merangkap my sifu dari segi akdemik ngan movie cita jepun hehe) "eh tetiba aku terasa cam cardiologist lak"..huhu perasan but still cardiologist is one of my listing dream or ambition..serius sangat tensen+pening blaja ECG tu..
petang tu cam besa ptg jumaat g pasar malam..aku tersangatlah starvation sampaikan aku beli 2 heavy food(abis dah azam aku nak kurangkan cholestrol-kejap je effect lecture dr.faridah kat aku hehehe)..aku beli char keow teow png + laksa png..membuktikan betapa rindunya saya pada png..i miss png so much or i should said that i miss my home so much!!!!!

then mlm ni aku tersangatlah malas..penangan kononnya blaja ECG teruk sngat..ye la tu blaja ckit rehatnya byk..ain,ain bila la nak insaf..then bkak frenster cik aimi my old school friend antar testi..testi dia agak membuatkan ku rasa bersalah..dia kata aku cam dah lupakan dia..oh no friend..aku slalu ingat korang and rasa jeles sbb korang slalu wat reunion tanpa aku..huhuhuhu last2 aku fon je trus cuba pujuk aimi yang aku knal dri dulu lagi sangatlah sensitif walaupn luar nampak agak tomboi+kasar and dah ayu dah ckit skrang ni cheewah hehehe..dia ok je saje je nak wat act kat aku..tolonglah..so banyak la gosip terkeluar dari mulut mami jarum sorang ni hehehe memang mengumpat la dalam erti kata lainnya or can we say menambah dosa..huhu kena mintak ampun bebanyak la hehehe so di kcmpatan ni sy nak memohon maaf pd smua bdk2 sekolah aku la ye especially for kay@angah sbb dia je la bdk sekolah aku yg aku rasa bc la post ni hehehe so,to kay@angah"angah,adik mintak maaf ye..jangan salahkan adik je aimi yang cita so adik dengar je la,sori ye..hehehe"

pastu,aku tgk movie ngan rmate ku aina tajuk 'license to wed'..hehe memandangkan sifuku cik mira pun tgk movie jd aku pun mengikut jejak langkah le hehehe ada hati lak nak salahkan orang lain..cita 'license to wed' tu agak sweet la..and agak lawak la..dah la aku nak tido la, esok pg ada smbungan study group lg..so adios wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails