Sunday, November 2, 2008

SAYA DAH CUKUP 19!!!!

ASSALAMUALAIKUM..
2nd november came again and dlm kul 3 lebih satgi(kalu tak salah aku la...) genaplah bebetul anak abah ni genap 19 tahun huhuhu i'm still young huhu tak sedar diri tul yg umur semakin meningkat..nak wat cmne stiap kali sambut birthday i still be the youngest and became 'adik' yang tak akan matured2 le..hehehe caya atau tidak i'm the 2nd last youngest in my batch..the youngest ada sorang bdk chinesse girl then me,so i'm the youngest malay hehehe so mcmna aku meningkat umur pun i'm still their 'adik' hehehe kena terima la..jgn jeles ye,aini hehehe tu le kelebihan budak lompat kelas yang lahir akhir2 tahun ni..hehehe yang tak menahan nye adik buddy aku pun tua dr aku..hehehe nak wat cmne aku kan awet muda hehehe

tadi ada suprise birthday party for me!!!!!aku tersuprise ke????jawapannya selepas ini..heheeh

tadi ada demo PE GIT kat surau pas isyak..so aku balik bilik agak lwat la..aku tak aspect pe2 pn malm ni...aku ingat diorg lupa je..balik dr surau td aku tersangatlah lapar so balik2 je bukak telekung terus g bilik zaty cari makanan hehehe dalam otak ni dah teringat sesangat kat manggi tesco(manggi tesco yg tak brapa sedap tu tp dsbbkan cam dah starvation aku rasa manggi tu cam terbayang sedap je) dia tu..sampai2 je zaty cam busy je so aku pun makan roti je la..roti bakar+cheese sedap tul..then tgh2 makan tu sue ajak aku g bilk zue,ain ngan bela..aku pun g je la sbb dia dah beria-ria ajak..sue ketuk pintu then bkak pintu je bilik tu dah gelap semcm so i got the story already hehehe tak menjadi la sangat suprise diorg but still buat me rasa terharu sesangat hehe aku mati2 ingat diorg tak ingat sbb aina,rmateku yang sorang tu nampak tensen semcm je minggu ni,org busy la katakn yang lelain tu dok busy fikir pasal exam yg on d way ni..but sill terharu gak la kat diorg..anyway thanks frenz..

yang make more terharu ada kek sedap(semua kek+coklat bg aku sedap) and ada bihun cik zue masak..aku yang starvation sesgt ni cam 5 tahun tak makan sedangkan baru 5 jam tak makan melantak la..hehehehehe then br la da beberapa msg from kwn2 u and also dr kwn2 lama..tak sangka diorg ingat lg diriku ini huhu terharu sebentarku..then live goes on but this birthday will always been remembered,insyALLAH..


.....................kek birthdayku..........................................


hadiah bantal barney tu cek su rmateku yang bagi,yang f.r.i.e.n.d.s. tu lak aina rmateku yg bagi,yang frame gmbar teddy tu cik addy yg bagi then frame lagi satu tu ada muzic skali,tu diberi oleh 3 sermate that's ain,bela and zue..

Then pas habis dah sambutan tu cik ain tunjuk aku video klip terbaru kumpulan news huhuhu nisyikido ryo!!! lagu tajuknya happy birthday..cam diorang nyanyi kat aku ja hehehe anyway thanks nishikido ryo!!!! :-)
jadi korang pun angaplah cam NEWS ni nyanyi tuk aku ye..hehehe

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails