Wednesday, November 5, 2008

...BIRTHDAY MOOD....

assalamualaikum..
bertemu kembali..n3 ni nak still in the mood of ""i'm already nineteen"..yang penting teen tu hehehe still young+available hohoho
for me this birthday is the best birthday ever..why????sbbnya thn ni ada 2 celebration birthday with 2 cakes hoho i love cake!!!!!
n3 sblm ni dah cta mlm birthday tu kan..memang rasa terharu bangat la kat planer2 birthdayku yang berjasa that is bela,ain dntal,zue,zaty,sue,and my rmates aina and cek sue..yg mnambahkan terharunya zue snggup bersusah payah masak bihunnya sdgkan exam is around the corner je..really terharu and thanks so much..in addtion, i also got many present huhu best!!!!!hehehe then,g kuliah mmg ramai gak yang tahu and ingat so tetiba ain sabrina jd famous hehehe ramai gak yang wish kat gtalk and ym and also by hp..really thanks everybody..yang tak menahannya ada gak sms from adik2 fasi aku masa program msft(medical student fasilitator team)ari tu kat sek. men. pangkal kalong..ingat lagi diorg kat aku huhu terharu....
tengahari ckit ada mama ngan abah fon wish hehe malu pulak bila mama ngan abah yang wish hehehe inat,my sis pun nyibuk gak nak wish hehehe then,when mama ask "nak hadiah apa?" aku juz terdiam,tak tau nak jawab pa hehehe dah tua bangka segan dah nak meminta-minta hadiah..hehehe
then,ptg tu masa PBL ada la iklan satu restoran makan ni then tetiba je aku rasa nak makan kat luar sangat so plan nak makan kat luar ngan aini and addy pas asar trus sbb i'm still trauma driving at night huhuhu dasyat betul penangan eksiden ari tu..then tetiba nik nak join and nak ajak hazwan sekali sbb kononnya segan dia laki sorg,tolonglah nik cam tak besa lak..hehehe then program yang kononnya nak g petang ditunda ke malam and bcoz i'm still in trauma so nik will be our driver that night hehehe dah lama rasanya tak jadi penumpang,bahagia sebentar hehehe ye la sejak ada lesen ni asyik2 kena jd drebar je bkn saja kat kelate ni kat umah pun abahku dah naik takhta dan melantik aku menjadi drebar lak huhu malas tul nak tekan clash,nak tukar gear etc..

so malam tu pas maghrib pegi la ke restoran(restoran dalam iklan) tu dengan harapan yang mengunung tinggi..alih2 restoran tu sangatlah tak best and tak kena..last2 kami g ja ikut drebar nik bw g restoran dekat sek lama dia dulu..jauh gila restoran tu..but b4 that diorang g beli kek birthday tuk aku..that's is my 2nd birthday cake..bcoz of that,diorng tak bagi aku kuar dr keta kononnya nak bagi suprise la..bila diorang masuk ja keta diorg takut2 kan aku kata kat kek tu takda nama aku pun..kek tu ada nama2 diorg je la hehehe tak kisah pun...yang penting bagi aku benda tu kek and aku boleh makan kek tu hehehe i really love cake!!!!

then,lastly br la smpai kat restoran tu..pesan mcm2 aneka laut cam 5 tahun tak makan hehehe kami pesan lauk siakap 3 rasa,telur dadar,kailan ikan masin,paprik sotong and udang goreng tepung and 6 nasi kosong..betul2 melantak..hehehe then sementara nak tunggu lauk sampai kek tu pun dibuka then suprise me tgk cake..ada tulis "Anda dah tua,ain"



then cepat ja respon aku.."tua2 aku pun aku yang paling muda kat cni tau"..suka betul aku dengan title 'paling muda' tu hehehe then selepas sesi lagu hepi birthday+sesi potong memotong terjadi la pulak sesi mengambil gambar..ni la hasilnya..









then,pas makan,kami g singgah tesco jap..aku sibuk membeli hadiah tuk sahabat2 ku yang birthday bulan ni huhu tiap2 bulan kuar beli hadiah ye la tiap2 bulan mesti ada ja kawan punya birthday..then,aini ngan mira trus bli hadiah depan aku ja..cik mira belikan aku jam yg aini belikan aku mug,so bertambahlah koleksi hadiah aku hehehe then masa nak balik tu one more sesi bergambar..

bergaya?????????hehehe



...............................nik yang tersangatlah poyo.......................

then,kembalilah ke pangkal jalan..smpai bilik ja kat meja aku ada lg satu hadiah era bagi hehe sukanya..bertambahlah koleksi hadiahku..





the latest pic of my 19th birthday present..ada 3 frame,the latest from ainul yg frame ayam tu,then,bekas tu from era,jam from mira,mug from aini and the card from my pbl members-the card thanks to claire..gambar kat atas ada adition of choclate cadbury yang best from nana..thanks everybody that make my birthday this year very sweeet....

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails