Wednesday, November 19, 2008

..KENANGANKU DENGAN HUJAN..


hujan....sejak kebelakangan ni kelantan sentiasa dibasahi dengan air mata langit=hujan...sejuk je rasa..and bcoz of that aku ponteng kuliah pagi tadi..hihihi cam besa lepas subuh aku tido balik(tabiat buruk yang semakin susah nak dibuang-kononya nak cover waktu tidur sbb tidur lewat=alasan semata-mata hihihi) and alarm clock hpku disetkan kul 7.45 tuk bangun mandi+bersiap g lecture pg then disebabkan kesejukan hujan pagi tadi+kemalasan=aku ponteng kelas hihihi malas giler nak bangun jd aku tak g kuliah but rmate aku g la kuliah..then,tetiba aku dapat msg dr rmateku kata dr mengamuk sbb ramai student tak masuk lecture(ramai gak seangkatan denganku rupanya hihihi),tah macamana involuntary reaction aku sambung tido blk hihih aku bukannya bangun g bersiap nak g kls ke bila dapat mesej tu hihi mintak ampun la ye doktor...

bila tengok hujan kat luar tingkap bilik aku ni sekarang..teringat zaman kecik2 pantang hujan mula la idea bijak "ma,nak mandi hujan" hihihi lagi seronok kalu hujan pagi..takda maknanya la aku nak mandi kat toilet moden tu kalu hujan pepagi mandi kat halaman rumah la gamaknye hihihi budak2 besa lah..

tak cukup ngan kes budak2..masa sek menengah dulu,aku ngan kawan2 ku yang lain(bebudak hostel...),kami bermai-ramai konvoi mandi hujan..lawak tul tak sedar diri tu namanye..masa tu form 2..balik2 je dari sekolah hujan lebat..so alang2 dah kena hujan alih2 satu blok(blok tu juz menempatkan bebudak bkn tahun exam that is bebudak form 2 ngan form 4 je- mostly bebudak form 2 la yang mandi hujan ni) mandi hujan hihihi best gila..blok tu cam terlindung ckit so takda sapa pun perasan kami wat perangai tak betul masa tu hihihi hmm kenangan terindah..

aku ajak aina,rmateku mandi hujan ni tapi dia tak nak..hihihi takda maknanya..kalu dia setuju sekalipun takkan la aku nak mandi hujan.. i'm already nineteen ok hihihi that's all about kenanganku dengan hujan.. wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails