Sunday, November 30, 2008

:: HUJAN OH HUJAN ::

asalamualaikum

HUJAN OH HUJAN
MENGAPA ENGKAU TURUN
MACAMANA AKU TAK TURUN
KATAK PANGGIL AKU

meet again with the title of hujan oh hujan hihihi
ye hujan betul2 mencurah di kelatan ini..like usual happened and cam kita blajar waktu sekolah dulu akhir tahun is musim tengkujuh for pantai timur..and hujan tak berhenti-henti di sini hohohoho betul2 menyebabkan rasa malas makin menebal..rasa cam nak berhibernasi=pakai sweater+selimut then tido..hihihi

and aku rasa ramai je gitu..sbb kat ym and goggletalk masing2 mengeluarkan shoutout yang memang menunjukkan hujan has affected them a lot hihihi

and berbicara pasal hujan aku teringat kata2 claire tadi..hujan buat dia rasa cam dia duk dalam 1 kotak yang tak bleh kuar sbb asyik hujan je..dia cakap lagi dia rindu nak tengok matahari..ye serupa dgnku aku pun rindu matahari hihihi rasa cam dah lama tak tengok sinaran matahari huhuhu

and bila sembang ngan sesapa topik yang akan dibincangkan mesti ada unsur2 gini

"hujan ni wat aku rasa mengantuk la"
"baju aku dah lama basuh tak kering-kering lagi"
"malasnya nak g kelas"

dan macam2 lagi la..and tak lupa masa hujan ni jugak membuatkan selera makan aku bertambah-tambah..semalam tak pasal2 keluar g makan kat sate malaysia kat pc..nak kuar makan dah boring makan dekat2 cni jd tanya addy ngan wan diorang cadangkan sate malaysia and aku pn orait je..secara jujurnya aku first time g ctu walaupun dah banyak kali dengar org cakap pasal sate malaysia tuh..semalam bagiku sebagai drebar agak menakutkan lah..hujan sangatlah lebat..tengok rumah tepi2 tu mostly dah banjir or hampir banjir and jalan sangatlah banyak air..risau aku takut air masuk enjin hohoho dah la aku bab kereta ni agak fobia ckit hihihi then aku taktau jalan sebenarnya baik la ada penunjuk jalan,cik aini..ok la sate malaysia tu..pakej sate tuk 4 org=rm17(for 30 batang sate+nasi himpit+timun+bawang+roti+kuah kacang)..ok la kan harganya..then aku pesan nasi goreng kg skali..nasi goreng dia pun cukup rasa+cukup pedas..memang kenyang la semalam..sepatutnya tak pesan pun nasi goreng tu makan sate saje dah cukup tapi semalam selera makan tu tinggi last2 pas makan nasi tu dah tak larat nak makan sate hihihi tapi melantak gak..then rasa mengantuk dah menyerang hihi pas abis makan nak balik awal2 aku pesan kat diorang "masuk keta nanti jangan tido teman aku drive" hihihi memang kena pesan la sebab aku tengok sorang2 dah mengantuk aku pn..kalu sembang takda la mengantuk sangat hihihi ye la kita blaja dulu waktu nutrition kan..bila makan=serotonin increase=lead to rasa selesa+rasa nak tido..and that's happened to us semalam..hihi akhirnya kami selamat pulang ke usm dalm kul 11 lebih gitu la..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails