Wednesday, September 17, 2008

..ESK CUTI!!!!! ...

bacalah dengan mata,nilaikanlah dengan berfikir dan hayatilah dalam hati..

assalamualaikum...

esk cuti!!!!!!cuti nuzul quran...
so esk aku nak g jale2 ngan aini ngan kak syidah..shopping raya..hehehe
sebenarnya aku takda benda pn nak beli..saja nak berjalan jah..
ada la nak beli benda ckit cam novel(of course..that's the 1st thing appear in my mind hehehe),blouse ngan barang2 buah tangan tuk org2 kat umah..cam besa stiap kali balik umah msti aku bli something for each of my beloved family member..lebih2 tuk my only sister yang merajuk ari tu hehehe dia merajuk sbb aku tak blikan apa2 kat dia..gini ceritanya aritu sblm balik tuk cuti convex,on the day that my lovely hp missing huhuhu sedih...aku g pasar ct plan nak bli buah tangan sebelum balik..aku pn bli 4 kain pasang,one each for my mama,iya and farah(my cousin) and also for me..terlupa la nak beli apa2 tuk adik bongsu aku merangkap my only sister tu..merajuk la budak tu..jd for this blk umah terpaksa jugak la aku bli something kat dia..takda plan lg nak bli pe kat dia..hmmmm one more reminder esk nak blikan tdung tuk mak teh..awal2 dia dah pesan ari tu..esok sebelum g kena fon dia dulu la nak confirmkan warna n jenis tudung..reminder on!!!

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails