Friday, July 25, 2008

SIBUK!!!!!

assalamualaikum...
bersua kembali..at last aku bkak jgk blog aku yang sudah hampir dilupakan ini..
betul la senior-senior cakap 2nd year is the most busy year..
memang betul pun..
macam2 hal..
dengan convexnye,HTD(HARI TEBUKA DESA) lagi,elektif,assingment tuk hubungan etnik lg,big sib,MSFT(MEDICAL STUDENT FASILITATOR TEAM) la..mcm2 ada la..
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...tensen.....
tu yang luar akademik..
yang akademiknya pulak..cam besa la nota bertimbun-timbun nak baca..
tu baru 3 mggu..tak sampai 1 bulan pun lagi...ish2..
aku rasa la kan diorang sgaja nak busykan bebudak 2nd year sbb 2nd year takda ujian besar kan..tak nak bagi kami rasa honeymoon year agaknya..kalu betul tu tujuannya mmg berjaya la..aku memang tak sempat nak rasa honeymoon pn..

ari ni kononnya aku nak studi..
habiskan nota yang bertimbun-timbun tu..
memangla studi tapi tak abis2 lagi nota2 tu...
ahhh..pening esok dah la nak kuar jejalan lagi..
sejak ada keta ni rajin betul aku berjalan-jaln..hehehe
baik la konsert nasyid malam ni aku tak g..
sebenarnya teringin gak nak g..konsert nasyid in-team ngan amar tu..
tapi tah la..hati rasa tak sedap nak g..hati aku masih rasa berbelah bahagi nak g ke tak..kalau aku nak g bleh je aku mtak tiket percuma aina kat nana hehehe dah la tiket percuma,,hehehe camne ye nak g ke tak..kalu tak g aku leh studi kalu g banyak la lg nota2 aku tertangguh..so,aku patut g atau tidak??????????biarlah masa menetukan aku g ke tak....hehehe

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails