Saturday, July 5, 2008

BACK TO USM...

Hah!!! Penat betul ari ni..penat pungah barang2 dari stor masuk bilik..banyak lak tu..and yg penting berat.. sampaikan satu kotak tu sapa2 pun tk larat nak angkat..mmg diakui berat..masa ari tu bawa turun dari bilik g bilik stor pn punyalah susah..baik la masa tu sahabatku cik ain dental tu tolong..tu pun punya la naya sampai roda kotak tu terkeluar..hahaha..teruk tul..nak membuktikan betapa beratnya kotak tu..mana tak berat kotak tu dipenuhi nota2 yang banyak sesangat tu..last2 tadi mama bagi cadangan bawa keluar beberapa buku baru leh angkat kotak tu..tu pun kotak tu diangkat berdua,aku ngan abah yang angkat..memang sakit pinggang la td..penat punya penat lebih kurang pukul 4 ptg td baru la aku siap susun dan kemas..


-----------------------------------------------------------------------------
NI LA GAYANYA BARANG-BARANGKU DISUSUN KEMAS DI ALMARI :-)

tu pun nota2 1st year semua aku tinggal kat dalam kotak berat tu jah..tak bawa keluar pun..nota2 tu hanya akan dikeluarkan apabila diperlukan hehehe nanti ada adik2 buddy nak pinjam ke atau aku memerlukannya baru la aku akan bukak kotak tu…

Kali ni aku dapat bilik kat dm3 gak tapi kat aras 2..ok la..dapat bilik triple gak sedangkan ramai 2nd year dapat bilik double..tapi aku bersyukur la walaupun dapat bilik triple aku dapat katil single..kira selesa gak la..aku dapat sama bilik ngan aina ngan cik sue..alhamdulilah kira dua2 aku boleh masuk la..pa lagi ya nak dibicarakan..takda gapo dah…penat dah nak rehat pulok..k wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails