Thursday, June 5, 2008

HAMPIR KE SITU...

bacalah dengan mata,nilaikanlah dengan berfikir dan hayatilah dalam hati..

Tittle : Hampir Ke Situ
Artist: Mendua


aku sedar bukan mudah untuk mengejar mimpi indah
pernah suatu ketika dulu ku punya harapan besar
kini aku tak pasti dapatkah ku miliki

sudah jauh kita tempuh , kekalkanlah impian lalu
mungkin ada hikmah yang akan menunggu di penghujung jalan
biar nanti kecewa setidak-tidaknya cuba

jika halangan menduga perjalanan kita
janganlah kau putus asa
kerana ku ada di sisi setia menemani
andai semangat mu gugur genggamlah tanganku
kita hampir ke situ

adakala ku terasa ketabahan tak setegah
tetapi apakan andainya berhenti separuh jalan

percayalah padaku aku yakin kita mampu
biar orang katakan rapuhnya harapan
bukan mereka tentukan tapi kau atau aku
tandaku punya kamu apa akhirnya tetap bersama


p\s:try hayati lirik lagu nih..best kan..bg aku la lagu ni cam lagu sahabat kepada sahabatnya..cara sahabat tu cuba menaikkan semangat sahabatnya yang lain..miss all of my frenz..no matter where u are,u will be always in my heart..frenz 4eva..[seronok tul kuar jmpa nazirah,ekin and aimi kat bj td..main boling,makan2,jalan2,sembang2..lepas rndu..angah jgn jeles ye..nnti blk m'sia kta jmpa ye..]

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails