Thursday, June 5, 2008

TAH LA..

hmmmmm...
malam ni aku betul2 cam tak betul..hehehe pelik jah bunyinya..
tahla..rasa cam tak kena jah..
habis aku bkak dan baca semua blog orang yang aku boleh bkak..aku ambil link kat web iluvislam..takda kerja pnya pasal..nak mngisi masa lapang la konon sedangkan mata dah berat sebenarnya,otak pun dah bagi signal suwuh tidur tp mata ngan tangan ni degil nak membaca blog org ngan nak tulis2 lg..ish2...
tp kan bila dah baca blog2 orang ni..rs insaf semacam pn ada jugak..rs cam diri ni banyak dosa jah...oh no..adakah aku makin jauh dari PENCIPTAKU????
entahlah..mgkin sbb tgh cuti2 malaysia,jd hormon tak stabil+tak leh solat lg jd emosi jd cam tak brapa stabil..diri ni cam tak betul jah hehehe
pa2 jah..ahhhh napa ngan aku..tah pa la yg aku duk taip nih....
Ya ALLAH,tolonglah janganlah KAU sesatkan diriku setelah KAU beri petunjuk kepadaku....

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails