Friday, January 28, 2011

LOVE u tooo !!

assalamualaikum..

rasa nak update blog sangat2 sbb tak suka dengan post sblm ni =)

update pasal post sblm ni : angin puting beliung dah reda...skrang dah jadi angin sepoi2 bahasa je ^^

ainsabrina dah selamat sampai di rumah tercinta ^^
rasa cam dah lama tak balik rumah..
last balik - raya haji kot..(ada 2 bln kot-ke tak sampai 2 bulan???)
mugkin ada yang mempertikaikan -" ala takda la lama sangat.."
ala bagi ainsabrina yang selalu homesick ni-dah lama la tu.. =)

......................................................................

" love u"
"love u tooo"


kata-kata romantis..
selalu diulang pakai dari sang kekasih kepada sang kekasih..
tak jemu je orang yang mengucapkan atau orang yang mendengarkan..
kalu dengar tu rasa nak senyum sampai ke telinga ja.
hepi sesangat.

semalam ada orang cakap pada saya , perkataan  keramat tu ..
dia kata " love u"
lalu saya tersenyum+tergelak
lalu balas benda yang sama " love u tooo"
tak cukup dengan tu,
dia cakap " i miss u " pulak
saya gelak lagi..dan balas ucapan yang sama " miss u tooo"

tertanya2 aik ainsabrina dah ada BF ka..bukan dia ka yang anti sgt cintan2 sblm kawin ni..

percaya atau tidak semua dialog di atas adalah antara saya dan abah tersayang ^^
haha masa tu saya tgh cakap henpon dengan abah..tetiba je dia buat sesi kasih sayang last2 tu..
dalam hati ada juga cakap- " pa kena abah aku ni???"
tapi layan je la sesi kasih sayang tu..

tu la kadang2 kita ni rasa janggal buat sesi kasih sayang dengan ibubapa kita,
tapi dengan kawan2, dengan kekasih tak tau malu pulak nak berkasih sayang ^^
ok bab kekasih tu ainsabrina tak termasuk dalam senarai eh (^_^)

saya selalu gak kadang2 antar mesej "love u" atau "miss u" pada abah dan mama..
tapi bila nak cakap tu ada rasa awkward ckit  ^^

rasa nak cakap2 banyak2 la kata2 keramat tu lepas ni..

love u, abah.
love u, mama.

jom bersesi kasih sayang dengan ibu bapa anda dan sama2 senyum sampai ke telinga (^_^)




kata-kata akhir dari saya :

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails