Friday, March 20, 2009

PERHATIAN!!!(THERE ARE INFO TO X-AIGS STUDENTS)

assalamualaikum...

diriku keseorang di cni..huhuhu
rmateku cek su balik umah mggu nih..yang aina lak g join program g ukm ngan um..ahh jelesnya aku..aku pn nak join g ukm ngan um..byk kwn aku kat sn..ingat nak jmpa..huhuhu tetapi memandangkan aku ada komitmen lain mggu nih jadi aku takleh join...

ye minggu ni aku ada program ngan ppd ada program motivasi ngan bebudak form 4 bwh program big sib(yes jadi fasi again)..the program is tomorrow..mtak2 la semanya berjalan dgn lancar esk..sesudah beberapa kali meeting ngan ppd,the last meeting tadi, hopefully ok la esk..ppd kota bharu memang sgt2 cooperative..sjk dari program bwh msft(medical student facilitator team) lagi sampaikan ke big sib program semuanya alhamdulilah pegawai kat ppd memang sangat cooperative..

one more thing aku just nak inform any student sekolah aku that is aigs(almashoor islamic girl school) atau nama klasiknya smka(p) almashoor,insyALLAH 19-21 jun ada program bersama junior-junior..marilah sama-sama menabur bakti pada sekolah kita..ramai fasi dan ajk diperlukan..jom la..nnti kalu nak join boleh contact aku je or kalu nak terus direct pada yang berkenaan boleh cntact kak shafa(spm thn 2004 kot tak salah aku..tak ingat la)..ni email dia nurshafawati@yahoo.com...
jom la..aku tahu rmai kwn2 aku yang dah start praktikal (aku ni lambat lagi nak grad huhuh) yang nak grad dah,takpala kalu korang bz..at least kalu ada masa tunjuk2 kan muka..at least bg semangat ckit kat diorg kan..
masa aku zaman sekolah dulu aku selalu dgr cikgu2 cakap kata senior2 kita dah banyak berjaya,ada yg doctor,peguam+++ mcm2 lgi,ibarat kata berjaya la,but bnda tu tak pnh diexposekan kat sekolah,maksudnya takda pn senior2 approach..aku jadi mcm mempersoalkan mana senior2 ni diorg tak nak dtg ka bla bla bla..so bila dah turn aku mnjadi senior aku pn buat perangai yang sama menghilangkan diri dr sekolah..memang la bz,cuti aku kali ni pn dah dikorbankan utk skspm,tggal la 2 mggu ja cti pas final huhu sedih..then bla alumni buat program ni aku cepat2 la menjoinkan diri wlaupun cti aku sgtlah ciput hohoho and me being a fasi again..hihihi tu dah jd mcm kerja sampingan je...hihihi aku memang suka jumpa org,dgr masalah org,cba selesaikan kalu blh,berkongsi kegembiraan ++++, it just my training to be a good doctor+good listener+good sister+good daughter and maybe the last one to be a good wife+a good mother???hihii it just toooo early to be thinking of that..

that's all from me today..meet again later..wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails