Monday, March 30, 2009

DAH CUKUP SETAHUN!!!

post ni spatutnya dipost pada 30/3/09 yg lalu tp ternet wat hal lalu tak terpost..malas nak edit pa2 dah so aku post je balik bnda ni..asalkan blog ni terupdate je..hhihihi

ASSALAMUALAIKUM..


hari ni adalah hari keputeraan sultan kelantan so we as usm student at kelantan have holidays for two days(today and 2morrow)..that's why ramai yg balik ke rumah masing2 dan menyebabkan hostel sngat2 sepi!!!aku kesunyian!!

dan sedar tak sedar lusa dah nak masuk bln 4 and that's mean dah cukup setahun aku aku berkecimpung dalam kerja blog memblog nih..ya my first post in this blog was at 16 mac 2008..so blog aku dah berusia setahun 14 hari..huhuhu aku tak smbut pn birthday blog ni..sian dia..hihihi yo la tu macam ada perasaan je blog ni..

aku stat minat nak wat blogging ni bla aku tgk blog2 org lain yang di link kan dr laman web iluvislam.. aku tgk cam best je blog diorg tu so aku pn main cba2 wat blog..aku search kat google then terciptalah blog yang tersedia nih..
masa pembikinan blog ni,ain dntal ada skali..aku pn fikirlah nak wat nama apa la..aku pn kata la kat ain dntal wktu tu "nak wat nama pa ye???tak nak islamik sgt" kata aku waktu tu tapi tah camna tercetus drmuslimah.blogspot.com. ..then ain dntal masa tu cam tergelak dan kata"kata tak nak islamik tp wat drmuslimah"..aku pn gelak tp memang masa tu buntu sgt,last2 smpai sekarang aku kekalkan nama drmuslimah tu..
then pasal tajuk blog ni CARPAL TUNNEL SYNDROME tu..aku sebenarnya cilok dr tajuk blog penulis kegemaranku that is hlovate hihihi..try bkak blog dia,aku ada link kan kat blog aku..dah lama2 aku sayang nak tkar tajuk tu sbb aku rasa cam best je hihihi
cta pasal hlovate aku tgh cari2 buku terbaru dia tajuk rooftop rank..kalu sesapa jumpa kat kb ni inform ye..sbb br kuar lagi jd tak smpai lagi kot kat kelantan ni..

ok back to the history blog memblog nih..
masa mula2 menulis tu aku kata sapalah nak bc bog aku yg memang secara keseluruhannya hanyalah luahan kata-kata aku ja...tapi aku tak kisah pun(aiman tak kisah!!!)..memang blog ni tercipta untuk aku meluahkan,untuk aku menulis(sbb aku memang suka menulis),tak kisah la ada org baca ke tak asalkan aku rasa puas ada blog ni..blog ni mcm jadi sahabat baik untuk aku meluahkan kegembiraan+masalah aku..

naik 2nd year tetiba ja ramai menulis blog..pelik tapi benar..tetiba ja ramai mula menulis dan blog aku pn mula dikunjungi..hihihi jadi bermula dari itu,kata-kata dari blog ni terpaksa ditapis sedikit..dah takleh nak menulis bebas cam dulu..tak bleh nak berterus-terang sgt..ye la kita hidup bermasyarakat,so kena jaga la tingkah laku+kata2 takut yang lain terasa+++(mcm nasihat yang pnh ada org nasihatkan pada aku)..dan setiap post yang akan disiarkan berapa kali dulu aku belek..takut2 ada yg terasa..sedar tak sedar jugak dah lebih drpd 200 post disiarkan kat blog kesayanganku ni..

udah2 la tu merepek..nak maghrib dah ni..hihihi k la sekian history of this blog from me..anyway,hepi belated birthday my blog..adios..

and also hepi birthday to my cousin2
to kak ila(29 march 1988)

............cousin aku yg paling rapat belah mak.....................
wish birthday dia dgn ym je..lambat wish sehari sbb terlupa yg hari tu 29 mac..30 mac br sedar "ahh lupa nak wish birthday kat kak ila!!!"..ya sy memang pelupa..

and also to iya(30 march 1991)

..........gambar cousin aku yg dicandid waktu raya....
yang ni pulak cousin belah ayah yang paling rapat...baru ja bergayut fon ngan dia smlm wish birthday..sronok benar dia dapt kek hari lahir..


miss you two sooo much...

1 pengomen:

ShahRezaL

hahahah :P saje jek.. gurau2 jek la ain.. men2 je..
haha.. bukan ape ramai membe2 rizal baru kawen..
kelas rizal jek dah 2 org baru kawen 2 bulan lepas..
hehe tu yg tibe2 teringin..
tgu abes study.. grad kompem cari calon.. hahaha :P ooo ya dpt m3x perak kan?? ok gak tu.. tp setahun rush kot.. kene btoi2 focus if sthn.. tak leh main.. mintak tolg ain nasihat2kan die eh.. rizal jauh sms jek slalu.. tak dpt kol.. hope ain leh tolg..


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails