Thursday, July 7, 2011

Off for few days

assalamualaikum..


dengan ni tamatlah GA ainsabrina --> GA Muslimah's Hour : Ole-ole dari oversea ^^

alhamdulilah 18 orang yang berjaya join..tak ramai macam GA orang lain tapi saya dah puas hati sbb nye tak target ramai pun..

hadiah dari korea, dah ada..
hadiah dari Bangkok, takda lagi

sebabnya petang ni baru nak ke bangkok..

saya akan ke sana menaiki keretapi petang ni..

insyALLAH saya akan cerita panjang lebar pasal Bangkok trip saya ni..
(korea trip pun tak abis cerita lagi hihi )

insyALLAH balik dari bangkok ni saya tunaikan janji saya..
tunaikan beberapa entry ni
1) umumkan pemenang hadiah GA saya
2) cerita Korea Trip
3) cerita Bangkok Trip
4) cabaran 50 buku setahun


sekian untuk kali ni

jumpa nanti lepas saya pulang dari Bangkok ^^

ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails