Sunday, July 24, 2011

YOUR BEST OUTFIT PHOTO CONTEST

Assalamualaikum..

join contest ni







ok saya ni mempertaruhkan gambar ini

Ain Sabrina in hanbok in front of Deoksu Palace, Seoul , South Korea. There was Changing of Royal Guard Ceremony at that time.






dengan outfit baju tradisional korea atau lebih dikenali sebagai hanbok.



ini merupakan pakaian/outfit terbaik saya kerana ;

1. outfit ni lain dari yang lain. baju tradisional Korea yang menarik ^^
2. Peluang untuk pakai outfit ni di tempat yang berkenaan dan pada waktu yang berkenaan berkemungkinan adalah sekali seumur hidup. (kalau ada rezeki lagi kemungkinan ada kesempatan yang ke-2)
3. outfit ini mebuatkan saya berangan sebentar saya adalah watak heroin dalam cerita 'Princess's Hour " (^_^)
4. outfit ini membuatkan saya rasa sopan dan ayu.
5. gambar saya dalam outfit ini membuktikan mimpi saya untuk ke south korea telah menjadi kenyataan. =)


saya ingin tag sahabat-sahabat ini :

wan iliana
Aini 
Kak Nida
Solehah

3 pengomen:

Ain_ Suke Senyum

Hey ain singgah sini nk mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq sgt2

Nida

Salam..

Thanks Asma tag Kak Nida.. Insya Allah akak akan join..

p/s: hadiah dah lama sampai.. thanks bebanyak.. dan banyak lagi..:) Kak Nida suka sangat..:)

Unknown

Thanks for join and goodluck ! :)


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails