Friday, August 1, 2008

...DISNEY MOVIE ENCHANTED...

now is 3 a.m. but i,m still online...huhuhu
sebenarnya aku baru pas tgk cita disney tajuk enchanted...
msti korang kata kau ni ketinggalan jah..hehehe
orang lain dah lama tgk..aku baru terkedek-kedek nak tgk heheh
cita enchanted ni kat umah aku pn ada cd..
tp cam takda rezki jah nak tgk...
dvd player kat umah aku tu pelik ckit..bkn apa tak semua cekap menggunanya termasuklah aku..
technician yang terer sepadan ngan dvd player tu hnyalah adik aku yg comel tu that's azmil irfan..the prob is he is staying at the hostel..sepanjang aku cuti dia ada balik tp setiap kali dia balik jah dia bz ngan ps dia and at the same time aku msti terlupa nak mintak tolong dia untuk tgk cita enchanted tu..and one more aku rasa aku tak bersemangat sgt pun nak tgk so usaha ke arah nak tengok tu tak brapa ada hehehe
camna aku boleh tertgk cita tu malam ni????
thanks to my rmate aina..hehehe tetiba ja ptg tadi dia rajin bebenor g mintak cita2 yang ada kat cik din..jadi banyak la cita yang dia ambik and one of it is enchanted..
for me that really loves fairy tales and disney,this story is reallly2 intresting..i am disney maniac(ish ada ka terms tu hehehe)aku memang peminat setia disney..really fall in love..ye la bila2 ada movie kat channel disney aku yang lebih2 jika nak dicomparekan ngan adik bongsu aku yang manja tuh..so sekarang aku yang sulung or aku yg jadi bongsu hehehe bila time cita disney ja aku jadi anak bongsu aka budak2 kecik heheheberbalik kepada cita disney enchanted ni cita ni bes sbb ada gabungan fairy tales and reality..ada gabungan antara karton and real human being..
hahaha i'm really in love with the story..ye la sepatutnya aku dah tido skrang tp disebabkan effect tengok cita enchanted aku tak dapat tido lagi hehehe kalaulah untuk studi aku boleh berkjaga dan bersemangat sebegini hehehe kalu studi kul 2 aku dah tido agaknya tu pun paling lewat..bila la ye doc ain sabrina ni nak bersemangat balik studi stay up cam dulu...i'm losing myself...
skrang aku tgh cari soundtrack cita tu..hopefully jumpa hehehe

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails