Friday, February 6, 2009

JUST WANT TO WRITE SOMETHING

ASSALAMUALAIKUM..

diriku kepenatan+kengantukan tp disbbkan rindu nak update blog kesyganku ini so aku pn menekan keyboard laptopku ini..

huh miggu ni sngatlah pack..aku join program pertukaran pelajar perubatan usm-unimas that will start this friday..this friday bebudak unimas akan tiba di kampusku..me as ajk makanan just busy survey+pesan makanan tuk diorang..and bcoz of that boleh dikatakan setiap malam aku and addy(ajk makanan gak) kuar survey restoran..survey tempat bbq kat PCB..and macam2 lagi smpaikan aku dah rasa tak lalu nak kuar hahaha

aku dah penat tekan clash,aku dah penat tukar gear,aku dah penat pegang stereng kesimpulannya aku dah tak larat+takda mood nak drive dah!!! anyone want to be my driver??? =)

tak cukup dengan tu..i'm also join skspm(seminar kecermerlangan SPM) program..bawah exco penajaan..nama pun exco penajaan so we are busy with cari sponsor plus berniaga tuk cari duit..memandangkan interfaith dialogue is coming so we want to kaut untung ckit la from that hihihi so exco penajaan akan buat jualan ckit masa interfaith dialogue so buat kawan2 sama2 la membantu kami mengumpul tuk program skspm dnegan membeli makanan dari gerai kami..bantuan anda amatlah dihargai.. =)

and nak cta ckit pasal program pertukaran pelajar usm-unimas tu..nama pun program pertukaran pelajar so program nya berjalan begini..seminggu bermula dari harii jumaat ni student unimas seramai 13 org akan stay kat usm,diorg akan ikut kuliah+pbl+clinical teaching sekali dengan student2 yang lain then seminggu lepas tu kami 15 org yang terlibat pulak akan g sarawak and join diorang pnya kelas pulak..
so b4 they came we have to prepared so much thing for them..one of it is cadaver dissection..


SURGEON AIN SABRINA???(aku cuba meniru gaya asada ryutaro dalam cita team medical dragon =)

apa2 pn kerja penat tu insyALLAH berbaloi sbb aku memang suka menyibukkan diri ni hihihi takdala..just want to get that experience..sekadarnya satu masa di hari tua nnti aku tak menyesal sbb aku dah gunakan masa muda to do what i want..studi2 jugak namun what more important is what we do that can make we proud with ourself and at the same time fulfill our dream..chayo!!!gambate!!!

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails