Monday, June 28, 2010

HELP ME!!!!!!

assalamualaikum..

kebelakangan ni mood turun naik..

kekadang happyMySpace
kekadang sedih MySpace
kekadang tiba2 ada rasa takut+cuakMySpace

macam2 la..

semua ni disebabkan hanya tinggal lagi beberapa hari untuk saya kembali menjejakkan kaki di kelantan..
yes..kembali meneruskan pelajaran di usm..MySpace

dan kali ni dengan pangkal 4 di belakang..
menyebabkan ain sabrina cuak bangat..

pangkal 4 di depan menandakan ain sabrina akan FULL TIME clinical..
YES,FULL TIME !!!
cuak bangat..
rasa cam tak ready je lagi..

ok sejak lebih kurang awal jun yang lalu dah sibuk sahabat2 duk post group posting+jadual posting di FB..
menyebabkan saya sangat tak tenang..
siang malam terpikir..
minggu ni makin teruk memandangkan tinggal beberapa hari je lagi nak balik kampus..
sampaikan saya termimpi2 benda2 merepek..semuanya mimpi berkisar pasal masuk blaja balik..stress sangat kot sampaikan termimpi2 MySpace

dalam ketakutan saya rasa lega memandangkan group posting saya ramai org yang saya rapat..mostly adalah org study group saya..
then guess what???
tetiba je malam ni ada org post..
group posting baru!!!!
O.H. M.Y. G.O.D.

yah i don't like this suprised !!!
really don't like it..
makin berdebar-debar jantung ni nak masuk 4th year ni..

right now i'm TACHYPNEIC(rapid breathing) and TACHYCARDIC(rapid heart rate)
HELP ME!!!!!!

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails