Friday, June 18, 2010

"ahh ain tak nak kawen la cmni"

assalamualaikum..

dah lama tak jejak blog ni..rindu betul nak menulis tapi kesempatan takda..
minggu lepas sangat busy dengan kenduri kawin cousin..the ist family wedding untuk keluarga amran..cucu amran yang pertama melansungkan perkawinan..gempak tak gempak tgk gambar di bwah..
bawah ni saya selitkan gambar2 yang agak menarik..(^_^)

ni gambar yang paling saya suka..(^_^)


gambar pengantin bersama flower girl yang salah sorangnya adalah adik saya,inat.



penat sangat..4 malam berturut2 tido lewat untuk knduri ni..sampaikan saya pernah tercakap "ahh ain tak nak kawen la cmni"
just tercakap ye..takkan la betul2 pulak..kawin kan sunnah nabi (^_^)
tapi serius capek bangat !!!!
banyak benda kena fikir..banyak benda nak kena buat..bunyi dramatik sangat kan..dah macam wedding planer pulak saya ni..mungkin kalau betul2 jadi wedding planner lagi penat agaknya..saya ni yang hanya pegang title orang kuat kenduri pun dah rasa penat sangat..

ni antara kerja2 dibuat yang sempat dicaptured:

sediakan bunga rampai..potong serai wangi dll


semua benda berkaitan dengan penyediaan inai..yang menyedihkan last skali saya dengan sepupu yang bertungkus lumus nak sediakan inai ni,akhirnya kami tak sempat nak pakai pun sebab malam tu sibuk nak buat pelamin huhu


sedia bnga telur...


gambar buat pelamin..ni yang paling susah skali..ni kali pertama kami semua buat pelamin haha takda pengalaman lansung tengok buku kawen try apply apa yang boleh..


tu dia..
ni yang sempat di ambil,yang tak sempat tu....
pa2 pn penat camna pun,sangat best !!!
selesai ja majlis rasa lega yang amat..rasa lega majlis dapat selesai tanpa masalah..

pasal statement di atas..
statement "ahh ain tak nak kawen la cmni" terkeluar di saat rasa penat yang melampau2 waktu tu..hihi jadi terkeluar statement di atas tanpa sedar..
spa la yang tak nak kawin kan..normal..fitrah manusia ingin berpasangan,ingin dicintai but personally diri ini rasa ain sabrina masih terlalu awal kot nak terlibat dalam soal hati perasaan ni..haha geli kot cakap pasal benda ni..

ok2 dah..that's all my updated for now..
jumpa lagi nnti..
wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails