Saturday, May 16, 2009

~16 MEI~

ASSALAMUALAIKUM..

aku tengah ketensenan membaca notes bone tumour nih..huhuhu
HELP ME!!!!!!!!!!!!!

16 mei=hari guru
hari guru yang selalu diraikan masa zaman sekolah dulu..masa ni ada cikgu2 kita nyanyi ngan kena main sukaneka ngan kita..time membuli guru je bunyinya..hihihihi
bila dah masuk u ni dah tak terasa dah sgt hari gurunya walaupun sbnarnya kta msih lagi diajar oleh seseorang yang kita dah tak pnggil guru..



anyway happy teachers' day to all my teachers and also to all my friend that will be a teacher one day,insyALLAH..

16 mei juga adalah birthday seorang cousin aku yang aku agak rapat(sama tarikh dengan hari guru sedangkan dia slalu wat prob dengan cikgu hihihihi tak kena lansung)..sekarang dah tak rapat sangat but we still mesej bila2 salah sorang memrlukan..hihihi bila ada masalah je la maksudnya..susah dah nak jmpa..dia studi kat kl aku lak studi kat klate(teringat masa mula2 dia dapat tahu aku dapt usm kelate dialah satu-satunya insan yang sangat tak puas hati haha sampai sekarang rasanya dia tak puas hati sbb aku tak dapat u kat kl)..hnya kadang2 balik penang kebetulan dia pun balik baru la jumpa..last jumpa rasa-rasanya cuti pas exam hari tu kot..
ha bercita panjang lupa nak bagitau nama..his name is shazwan and i call him abg anz..dia ni sangat loyar buruk haha susah la nak serius tapi bila ada prob he is a good listener..

happy birthday abg anz!!

~muka boring&mengantuk abg anz di pagi raya yang aku candid~ =)

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails