Tuesday, May 17, 2011

THE BEST CATERING EVER ^^

assalamualaikum..

hari ni cuti tapi takleh nak gembira sangat sebab esok exam !!!

asyik exam je kan..boring sudah =(



ni nak promote ckit ^^


buat readers yang tinggal d area Kajang, Bangi, Putrajaya dan kawasan yang berdekatan dengannya dan nak buat occasion apa2 yang memerlukan makan2..

saya nak promote satu catering makan2 yang bagi saya the best in malaysia ^^

zuki catering

catering ni makcik saya yang buat..
dia memang yang paling pakar la dalam masak memasak ni ^^

nak western atau masakan kampung, semuanya insyALLAH ditanggung beres

tak best pulak promote tanpa gambar..

jadi saya tunjukkan satu dessert yang makcik saya buat masa kenduri kawin anaknya, encik angah

LEMON PUFF yang sedap bangat ^^





berminat?

atau ada sebarang pertanyaan ?

boleh klik link ni - http://zukicatering.blogspot.com/

ataupun boleh je fon no ni -


Syafiq - 0172154945
Afifah - 0134369240

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails