Saturday, October 3, 2009

HEY LADIES

ASSALAMUALAIKUM..




Dah tengok video di atas???
memang tergelak la pas tengok video ni..
it is fact kan???
mungkin kat Y gene or SRY gene kat kaum lelaki memang ada characteristic ni kot???
so just buat peringatan buat diri sendiri dan kaum wanita kat luar sana..
"apa yang laki cakap mostly a lie",kata-kata ni aku kutip dari nasihat abahku sendiri. abahku seorang laki yang merevealkan benda ni..mungkin kata-kata ini diluahkan sebagai protective agent tuk anak perempuannya but i take it as a protective mechanism for me to handle relationshp between man and women..
haha terasa betul kaum adam yang membaca ni..hihihi

ok it just sort of humor ok..
no hard feeling pasni ye..
saja wat tontonan umum video ni..
dengan post menvideo ni,aku takda la mebuktikan aku benci kaum lelaki ni.
takda maknanya..
abah aku laki,adik aku ramai laki(walaupun just 2 orang,kira ramai sbb i only hve one sis), abang aku pn lelaki, sepupu aku pun ramai lelaki and of course suami aku pun akan lelaki..
so enjoy ur day..

akhir kata "jadikan hari ini lebih dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini"

aku nak selitkan sekali lirik lagu hey ladies nyanyian rossa-

Lirik Hey Ladies - Rossa

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua lelaki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails