Thursday, March 27, 2008

Exam is around the corner

tinggal sebulan je lagi nak exam..
ngeri tul..
hehehe
me tengah revise immunoglobulin with tehah..
banyak lupa la..ala muda-muda lagi dah nyanyuk..
tensen tul..
YA ALLAH,TOLONG KUATKAN DAYA INGATANKU JUA PERTAJAMKAN LAGI FIKIRANKU..
YA ALLAH,BAGI LA AKU LULUS EXAM PRO NI..AKU POHON SANGAT-SANGAT YA ALLAH..
mtak2 la ALLAH kabulkan doa hambanya ni..
really hope..
betul la senior cakap..bila masuk medic ni rasa lebih dekat dengan ALLAH.. semua berharap padaNYA..bukan sebelum ni tak berharap tapi sejak masuk medic ni lagi berharap dan bergantung pada tuhan..lebih rasa yang kita ni hamba ALLAH..
alhamdulilah..
cam hidup dan mati medic memang bergantung sepenuhnya pada usaha+tawakal sesanggat pada ALLAH..
hope sangat apa yang kita baca kita ingat waktu exam..n hope sangat yang kita ingat tu masuk exam..hehehe mmg exam-orientated ni..
kadang-kadang terfikir gak waktu belajar ni kan selalu lupa,kan banyak sangat benda nak hafal..terfikir la macam mana la keadaan aku masa jadi doktor nanti takkan lupa gak..hopefully tak nanti kesian patient2 yang aku sayang..chewah ada bakat jadi doktor misali ni..tapi aku yakin aku boleh..i will be a good doctor..baru tahun 1 banyak lagi kekurangan..InsyALLAH tahun 5 aku dah bersedia menjadi seorg doktor yg baik+penyayang+memahami+semua yang baik2 sewaktu dengannya..hehehe doa2 la ye..
panjang lebar aku tulis ni..1st time tulih panjang2 cmni..sapa la yang nak baca..takpa aku yang nak baca..this is my luahan hati..orang luar mungkin nampak aku cam happy tapi hanya aku ngan tuhan ja yang tahu pa yang sebenarnya aku rasa..jiwang la pulok..hehehe dah la sian tehah tggu laptop dia aku pinjam..sampai tertido dah sahabat aku yang sorang ni....esok nak g mdl nak tengok slide benda yang paling aku tak suka hehehe..k g dulu blog..nanti kita jumpa lagi ye..wslm..

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails