Monday, March 31, 2008

assalamualaikum..
bersua kembali..
aku g kb tadi..
saja jejalan ngan nab,fizah n fana..
dah lama aku rasa aku tak tengok dunia luar..asyik terperap dalam hostel ni je..
tu sebabnya petang semalam aku cam tensen sngat2..
aku baru abis study repro sebenarnya semalam,so untuk menguji ingatan aku pun try la wat esei..
aku tengok2 je soalan tu,aku cam blank sebentar..tak tau nak jawab pa..sesudah lama berfikir aku dah tau pa nak jwb tp still bila nak tulis isi2 dia aku cam dah lupa..tensennya aku..cam na nak exam cmni huhuhu help me..
mira dah balik..aku harap sgt dia leh bantu la aku yang suka lupa ni..bincang banyak2 insyALLAH ingat..yang penting aku nak lulus!!!!aku tak sanggup duk sini lebih dari 5 tahun.. please help me..malam ni aku nak studi renal doakan aku berjaya..
IN 5 YEARS FROM I WILL BE DOKTOR A.S.M.A ..really want to be a dktor..doakan kejayaan kita bersama..wslm

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails