Thursday, February 23, 2012

WATCH OUT !!!

assalamualaikum..

Plan awal malam ni , nak buat case report *adusss x start lagi*

tapi tiba-tiba dapat satu berita..

sedih  ,  kecewa  =(

............................


dalam al-Quran, Allah berfirman dalam surah al-Hujurat,
"apabila datang berita daripada orang fasik, hendaklah kamu selidik dahulu berita itu,"



itu jugak yang saya pohon , jika dengar sesuatu berita , tolonglah selidik dahulu.
jangan dipercaya 100% .

lebih-lebih lagi kalau berita itu datang dari mulut seseorang yang asyik membuat fitnah dan cuba membina onar dalam hubungan persahabatan orang lain.

saya betul-betul tak faham dengan seorang insan ni,
bukan sekali saya terkena , dah berkali-kali.
bukan saya seorang malahan beberapa kawan saya yang lain.
*sedih*

sungguh saya geram yang amat.
onar yang dibuat , fitnah yang dibuat dirempah ratuskan dengan tangisan sehinggakan yang mendengar percaya 100%.

kawan2 , itu hanyalah lakonan si dia semata-mata.


luaran dia , nampaklah sangatlah baik ,
seakan dialah mangsa keadaan.
memang dia lah pelakon terhebat yang pernah saya kenal *huh*

sampaikan saya yang cuba menegakkan kebenaran dan cuba membersihkan onar itu , nampak seperti orang jahat.

*letih , letih dan letih*


saya mengaku kalah !!!
ambiklah kemenangan di dunia ni.
saya akan tuntut kemenangan saya di akhirat nanti.

WATCH OUT !!!






*cuba bersabar & berdiam diri , letih asyik jadi watak jahat apabila cuba menegakkan kebenaran*

ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails