Monday, October 31, 2011

10 minit yang mendebarkan

esok exam ~

akhirnya esok penentunya..

berhari-hari study sampaikan cuti deepavali pun tak balik !! sedangkan ainsabrina la orang paling pantang ada cuti walaupun sedikit , mesti nak balik umah ^^

bila fikir-fikirkan balik , study berhari-hari , examnya 10 minit ja (exam clinical short case )..

memang short pun - dalam masa 10 minit , kena pastikan jumpa finding , boleh conclude kepada diagnosis dan lastly boleh menjawab soalan2 yang tak terduga dari examiner..

fuh..dalam 10 minit tu macam-macam boleh terjadi..10 minit yang sekejap boleh jadi panjang dan 10 minit yang disangka lama boleh jadi sekejap..ikut keadaan kita dengan examiner..

dup..dap..dup..dap je ni (^_^)

apa-apa pun , dalam stress nak exam tetap ada rasa seronok sbb ada event best hari ni ^^

mama saya yang tgh ada di Makkah for Hajj , fon petang tadi !!

seronok tak terkata !! terbalas rindu dendam ^^

ye la kita tengah2 stress nak exam , selalunya mudah je nak fon mama ,abah-nak mengadu..tapi bila diorang ada di sana , takut menganggu pulak , jadi saya pun pendam je la stress sorang2..
dan mama saya seakan ada telepathy , terus menelefon saya ^^

mengadu sudah, stress level dah kurang sikit , jadi masa untuk study kembali la sekarang ^^


doakan saya untuk exam esok !!! doakan examiner saya baik hati dan mood baik esok dan luluskan saya dengan mudah !! (^_^)

InsyALLAH akan ke sana suatu hari nanti (^_^)

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails