Friday, April 22, 2011

Ariana's story 1st GA

assalamualaikum..

walaupun tak pernah menang walaupun dah masuk banyak contest dan GA ,
ainsabrina tetap tak putus untuk join lagi ^^

kali ni kita join GA ni -  "Ariana's story 1st GA"

ni bannernya?


rasa nak join sbb syarat-syarat nya mudah bangat ^^

dan hadiahnya pun agak menarik :
perhiasan rumah "English Style"

bila tengok koleksi barangan kesayangan kak ariana (penganjur GA) ni - buat saya teringat pada mama saya..mama pun pengumpul tegar barang2 hiasan rumah "English Style" ni..kadang2 abah pun turut sama join membeli+menambah hiasan "English Style" dalam rumah kami.

ni gambar2 yang mama capture..rasanya ni gambar dalam setahun lepas...


ruang tamu "English Style"

ruang makan "English Style"

tu la hobi mama..
susun atur barang hiasan rumah --> ambil gambar rasa macam tak cantik susun aturnya --> ubah pulak susun aturnya..senang cerita asyik berubah je la susun aturnya..
saya yang jarang-jarang balik umah ni..setiap kali balik ada je kejutan di rumah..hiasan berubah-berubah dan kadangkala bertambah-bertambah..sofa di ruang tamu dah berapa banyak kali berubah susunannya..begitu juga barang2 lain di rumah..

itulah mama saya.

ainsabrina bersama mamanya


saya berniat kalau saya menang GA kali ni - hadiah perhiasan rumah "English Style" tu akan saya hadiahkan buat mama saya..sempena hari ibu dan juga hari lahirnya yang tak lama lagi..

lastly for mama : happy upcoming mother's day and upcoming birthday..love u,ma ^^

1 pengomen:

ariana

Salam kenal. terimakasih sudi join..good luck n kim salam kat Mama ye..cantiknya..geram tgk hiasan kat umah sis tu..:)


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails