Tuesday, April 15, 2008

MY FAMILI VISIT ME!!!

ari sabtu ari tu bersamaan dengan 12/4 yg lalu,my famili melawatku d cni,d kelate darl naim ni..
yg lebih menyeronokkan bkn ma,abah ngn inat je yg datang,tp ada mak teh,pak teh,tirah,iya,farah,zarif,mak tam,pak tam,arif,fikri,mak we,pak we n mak wan...rmai kan..hehehe sronok tul..diorg datang klate naik 2 keta,keta naza citra himpit 16 org...cba byangkan 5 jam perjlnan penat tuh..tido la kat hotel azam..sewa 6 bilik..
aku 1 bilik ngan iya,farah,tirah,inat ngan mak wan..
ngan mak wan yg tak brapa best tu..asyik berleter ja ngan mengarah ja..tp reda je la camna tak best pn mak sedara aku jugak..
diorang g berjaln g rantau pjg,pengkalan kubur..2 tempat tu aku tak ikut la..aku skali ngan diorg g pasar ct je..aku tak beli pa pn..nnti pas exam la beli..yg lain byk la shopping..ni la 1st tima aku jmpa iya,farah ngan zarif pas mak diorg ninggal..syahdu je aku tgk diorg..iya ngan bj mrsm lg mak teh gi 'culik' dia ngan zarif kat hostel sbb diorg tak pnah g kelate lg tu yg berusaha nak bw diorg gak..gembirakan ank yatim dapat pahala kan..emm tak tau la nak ckp perasaan aku cmna masa tgk diorg..rs syg lagi kot kat diorg..rasa lg caring kat diorg..rizal pn takda kat cni nak bg support kat iya espcially nak spm ni..aku juz bntu pa yg patut sbg seorg kak..tu je la yg aku bleh wat..emm really miss them lebih2 tengah tensen ni ..tggal lbih kurang 8 hari nak exam nih huhuhu doakan aku berjaya.. k lah aku nak smbung studi..wslm

0 pengomen:


ainsabrina mencabar dirinya sendiri.
Related Posts with Thumbnails